12 Ağustos 2016 Cuma

Dışarıda Neler Oluyor - Kitap Yorumu






          Kitap Adı: Dışarıda Neler Oluyor? - Sonsuz Boşluk

          Yazar: Clive Gifford

          Yayınevi: Genç Timaş (Timaş Yayıncılık)

          Basım Yılı: Ağustos 2016

          Sayfa Sayısı: 128





Tanıtım Bülteninden:

     Bu kitap galaksiler arasındaki gizemli bilgilerle dolu… Sizi hayrete düşürecek Evreni keşfetmeye hazır olun! İnsanoğlunun en çok merak ettiği konulardan biri de Uzay'dır. "Dünyanın dışında neler oluyor?" "Evrende yalnız mıyız?", "Başka yerlerde de hayat var mıdır?", "Dünyanın ötesi nasıldır?", "Evren nasıl oluştu?" " Sonsuz boşluk nedir?" gibi sorulara cevap aranması, bilimi ileri teknolojinin hakim olduğu günümüzde de bu konularda araştırma yapmaya teşvik etmiştir. Gençliğin ilgisini en çok çeken konuların başında "İnternet" ve "astronominin" geldiği görülmektedir. Astronomide zaman içerisinde meydana gelen gelişmeler hem diğer bilimlerin gelişimine hem de günlük yaşamımıza önemli katkılar sağlamaktadır. Bu kitapla bu kazanımları gençlere vermeyi hedefl edik. Üstelik kitaptaki derinlikli uzay bilgisinin yanı sıra akıcı eğlencelibir üslup kullanılmıştır. Bu sebeplerle gençlerin uzay konusu ile ilgili sorularına eğlenceli bir üslup ile cevap veren farklı bir kaynak olacaktır...


     Selam gençler ve kendini genç hissedenler:D Dışarıda Neler Oluyor bana @babil_com aracılığı ile @genctimas tarafından gönderilmişti, ikisine de çok teşekkür ediyorum. 

     Kitaba puan vermeme nedenim türü farklı olması. Kitabı ben çok beğendim. Uzay ve Güneş sistemimiz hakkında gayet eğitici ve aynı zamanda da eğlenceli bir kitap. Aynı zamanda kitap gerçekten her yaşa uygun. Küçük kuzenime de kesinlikle okutacağım.
     Benim için tek eksisi var ama o da kitaptan kaynaklanmıyor. Ben bu konulara ilgili olduğum için en azından bana biraz hafif geldi ama yine de okumak çok keyifliydi.
#arkakapak #arkakapakdergisi #babil #babilcom #DışarıdaNelerOluyor #DışarıdaNelerOluyorSonsuzBoşluk #clivegifford #babil #babilcom @babil_com @arkakapakdergi @timasyayingrubu 

2 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim kitapları bende çok severim zamanım olsa sürekli okuyamıyorum ama iş yüzünden devam edemiyorum. bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Ben de okuyamıyorum ya yoğunluktan. Okusam bile yazı girmek zor geliyor akşamları :(

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...