28 Temmuz 2015 Salı

Kurucunun Kızı - Kitap Yorumu (Eksik Sayfa Blog Turu)



  

    Kitap Adı: Kurucunun Kızı

    Özgün Adı: The Book of Ivy

    Yazar: Amy Engel

    Yayınevi: Yabancı Yayınları

    Sayfa Sayısı: 270

    Basım Yılı: 2015
  
          ★ ★ ★



Kapak:

     Kitap özgün kapağı ile basılmış. Bireysel olarak da beyaz olması nedense benim çok hoşuma gitti. Hep elime alasım geliyor kitabı.
     Ayrınca kapak anne onayı da almış bulunuyor. Annem geçerken eline alıp ne güzel kitap dedi :D


Konusu:

     Büyük savaşlar ve felaketler sonrası dünya yaşanılması güç bir hale gelmiştir ve bunun sonucunda kalan nüfus çitlerle çevrili bir şehir kurarlar. Savaşı kazanan Lattimer ailesi şehri yönetmektedir ancak kaybeden Westfall ailesi ise şehrin kurucusu olarak yönetimin kendilerine ait olduğunu düşünmektedirler.
     Barışı sağlamak için evlilikler zorunlu olarak bu iki aileler arasında yapılmaktadır. Eşler de belli değerlendirmeler sonucu oluşturulmaktadır. Ivy Westfall (kurucunun kızı) da Bishop Lattimer (başkanın oğlu) ile evlenmek üzeredir. Ancak bu sıradan bir evlilik değildir. Ivy'nin görevi Bishop'ı öldürmektir.




Yorum:

     Eksik Sayfa Blog Turu kapsamında Temmuz ayında Yabancı Yayınları'ndan çıkan Kurucunun Kızı'nı okuduk.( Diğer yorumları instagram hesabımızda bulabilirsiniz )
     Kitap bir distopya olarak çok farklı ve yeni gelmedi. Kitabın içinde farklı kitaplardan parçalar varmış gibi hissettim. Ama karakterleri çok sevdim ve dünyaya alıştıktan sonra da su gibi akıp gitti kitap. Bu akıcılığı bana kitabı daha da sevdirdi. En sonunda ufak bir şeyin olmasını bekledim ama olmadı maalesef :(
     Ayrıca kitabın içinde tabi ki de beklentileri yükselten bir erkek vardı yine :D Biri de hafif göbekli, 1.90 olmayan bir erkek rol yazsın artık. Çıkıp ben yazacağım en sonunda o olacak :)
     Çok ilginç bir şekilde fiziksel olarak kitap çok hoşuma gitti. Boyutu olsun kalınlığı olsun kalitesi olsun gerçekten elimde tutmak çok keyifliydi. 
     Son olarak da kitabın en sevdiğim özelliği ip ayracının olmasıydı. İlk defa böyle bir kitabım oluyor ve gerçekten çok hoşuma gitti.
     Kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum, çok kolay okunuyor ve devamını da merak ediyorum.


Tüm hakları saklıdır.

1 yorum:

  1. Devamı da mı varmış? Eyvah ben daha başlamadan nasıl bekleyeceğim devam kitabını? Yorumlar için teşekkür ederim kendi adıma ben çok severek okuyorum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...