29 Haziran 2016 Çarşamba

Warcraft: İki Dünyanın İlk Karşılaşması - Film Yorumu




03 Haziran 2016
2016 - ABD
Aksiyon ,   Fantastik ,   Macera
123 Dak.
 ,   ,   ,   ,  
Duncan Jones ,  Charles Leavitt
,  

IMDB Puanı: 7,5/10                 Sinemalar.com Puanı: 8,4/10
Benim Puanım: 7,3/10





Yorum: 

     Filmin konusuna çok girmeyeceğim, zaten her yerde bulabilirsiniz. En sona da fragmanını koyuyorum, onu da izleyebilirsiniz :)

     Öncelikle bu film World of Warcraft adındaki bir MMORPG oyunun dünyasını ele alıyor. Oyundaki ana hikayeyi anlatan bu film doğal olarak da pek fazla CGI ve efekt içeriyor, ki bu da 3B deneyimini çok daha üst seviyeye taşıyor. Ve bana göre World of Warcraft'a yabancı olsanız bile sinemadan çok eksik çıkmayacaksınız, hatta çıktıktan sonra oyunu oynama ve ana hikayeyi araştırma isteği duyabilirsiniz :)
     Bilgisayar oyunlarına aşina olan birisi olarak ben filmden çok keyif aldım. Yapılan büyülerin efektleri, değişik ırkların görünüşleri, dünyada yer alan şehirler çok gerçekçiydi. Tamamen bir oyun izliyor gibiydim ve gerçekten her büyü yapıldığında yerimde duramadım. 
     Efektler dışında hikaye de hoşuma gitti. Ayrıca oyunda Orc'lar genelde kötü taraf olarak görülüyor ama filmde olayların hem Alliance hem de Horde açısından anlatılması benim çok hoşuma gitti.( Dikkat! Bu cümle WoW terimi içerir:D) 
     Bazı yerlerde ufak tefek mantıksızlıklar vardı ama ben çok takılmadım.

Kimlere tavsiye ediyorum?

     Bilgisayar oyunlarını seven ve genel konseptlerine aşina olan; mükemmel görsel efektleri ve göz kamaştıran büyüleri 3B deneyimi ile yaşamak isteyen herkese tavsiye ediyorum:)

Kimlere tavsiye etmiyorum?

     Bilgisayar oyunu dünyasına uzak olan; fazla CGI ve görsel efektten hoşlanmayan; bir filmden derin anlamlar ve mükemmel oyunculuk bekleyen kişilere pek uygun olacağını düşünmüyorum :(


Fragman:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...