3 Ağustos 2015 Pazartesi

Bıçak Sırtı - Kitap Yorumu






    Kitap Adı: Bıçak Sırtı

    Özgün Adı: Under The Knifes

    Yazar: Tess Gerritsen

    Yayınevi: Martı Yayınları

    Sayfa Sayısı: 367

    Basım Yılı: Mart 2015


          




Kapak:

     Martı'nın polisiye/gerilim kitaplarının beyaz kapak tasarımları benim çok hoşuma gidiyor. Nedense önünden her geçtiğimde elime alasım geldi kitabı. Ayrıca kitap sırtı da çok güzel ve dikkat çekici.


Konusu:

     Kate kariyerinin zirvesinde olan, genç bir anestezi uzmanıdır. Görevi ameliyat öncesi testlerin sonuçlarını değerlendirmek ve ameliyat sırasında hastaya verilen ilaçlarla ilgilenmektir. 
     Girdiği bir ameliyatta hastası geçirdiği kalp krizi sebebi ile hayatını kaybeder. Bunun nedeninin de Kate'in EKG sonuçlarını yanlış incelemesidir. Ama sadece kağıt üzerinde... Gerçek çok daha farklıdır. Hata yapmadığından emin olan Kate, araştırmaları sonucu bir katilin hedefi haline gelir ve kendisini hayatının tehlike altında olduğu bir durumda bulunur.
     
     Kitabın cevap aradığı soru şudur: Katil kim?


Kitap Sırtı

Yorum:

     Öncelikle kitap çok keyifliydi. Sonuna kadar katili bulmaya çalıştım ama beceremedim. Merak ile hızlı bir şekilde sayfalar arasında ilerledim.
     Kitaptaki aşk ilişkisi bana biraz "çabuk" geldi. Aralarındaki ilişki hoştu ancak bir anda başladı. 
     Ağır ya da uzun bir kitap sonrası rahatlamak ve kafa dağıtmak için çok güzel bir kitap. Bu tarz bir şey arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.



Tüm hakları saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...